close
تبلیغات در اینترنت
نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
کانون شهدای گمنام/معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی
هنگامی که پرواز می کنم احساس می کنم همچون عاشق به سوی معشوق خود نزدیک می شوم و در بازگشت هرچند پروازم موفقت آمیز بوده باشد، مقداری غمگین هستم چون احساس می کنم هنوز خالص نشده ام تا به سوی خداوند برگردم. سرتیپ خلبان شهید علی اکبر شیرودی

عملکرد کانون شهدای گمنام را چگونه ارزیابی می کنید؟








تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان کانون شهدای گمنام وآدرس http://k-shohada-ragheb.rzb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

www.doostqurani.ir/

. . . . .

آمار مطالب

کل مطالب : 30
کل نظرات : 16

آمار کاربران

افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 59
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 269
بازدید سال : 734
بازدید کلی : 9,776
بدون شرح

چه زیبا ملائک شدند زیستند  

همان ها که هستند ولی نیستند! 

کسانی که در جمع ما بوده اند  

ولی حیف نفهمیده ایم کیستند 

 

گرامی باد یاد مردان مرد  

*اللهم الرزقنا شهادت*



************************ 

      ****************


مدینه با  

علی و فاطمه 

امتحان شد  

کوفه با  

حسین و زینب 

ما هم با  

مهدی فاطمه... 


************************ 

           ************* 

 

برای اینکه بالا بروی  

باید دل بستگی ها به دنیا را کم کنی 

تا بالون زندگیت سبک بشه ... 

امیرالمومنین (ع): 

عزت عاقل به قناعت اوست. 

 

************************** 

      ****************** 

 مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن،
زمان تشیع و تدفینم گریه نکن،
زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن؛
فقط زمانی گریه کن که 

 مردان ما غیرت را فراموش می کنند و 

 زنان ما عفت را...
شهید سعید زقاقی

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/139311021843d276a.jpg
 
بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.
سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.
این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟
شما بخوبی میدانید که تحقیر و ایجاد نفرت و ترس موهوم از «دیگری»، زمینه‌ی مشترک تمام آن سودجویی‌های ستمگرانه بوده است. اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.
خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟
من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند. امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما میتواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد. این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌های نو پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۳۹۳/۱۱/۱
کانون شهدای گمنام دانشگاه راغب اصفهانی
کانون شهدای گمنام دانشگاه راغب اصفهانی
منبع : http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=28731
تعداد بازدید از این مطلب: 77
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 15


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی طبری بابل در تاریخ : 1393/11/3 - - گفته است :
و چگونه گمان می کنند که با پاشیدن خاک بر چهره خورشید،

می توانند حیات بخشی و روشنایی اش را خاموش کنند؟!



توهین نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) را محکوم می کنیم.
******
سلام
سر بزنید بهمون.

پاسخ : علیک سلام.چشم رزمنده.

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی


عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

آهنگ پیشواز

در گوشی

به کسانی که از طرف تو ادعا میکنند حجاب آزار دهنده است بگو که شبیه زینب و زهرا بودن چقدر لذت بخش است.

.

.



••••••••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••••••

وقتی ک پدر سه ساله اش را میدید 
هفتاد و دو سر به روی نی میلرزید  
شلاق و شب و تاول سرخ پایش... 
تنها بخدا فقط خدا میفهمید...


اللّهُمَ الرزقنا کربلا

••••••••••••••••••••••••••••

••••••••••••••••••••••••••••


♦شهید غیرتی ♦

نکنــــــد شرمنـــــده شهــــدا شویــــــــم ...
مراقبه رفتارمون باشیم تا دله امام زمانمون رو به درد نیاریم




••••••••••••••••••••••••••••

••••••••••••••••••••••••••••


نگاه و گناه ....

بانو به این فکر کرده ای که تو با چادرتـــــ

میتوانی حائـــلی باشی میان این دو ....

و چه پاداشــــی بالاتر از این

که مانع گناه جوانی شوی و باعث پاکـــی دلش ....